Araç Satış, Araba Satışı, Araç Satışı, Araç Alım, Araç Satış İşlemleri


Bu yazımızda araba alım satımından karşılaşılan  tüm resmi prosedürleri anlatıcaz

Öncelikle sıfır araç satın alırken gereken belgelerden bahsedelim

         Aracınızı bir galeriden alırsanız yalnızca bir nüfus cüzdanı yeterli olucaktırfakat bir fabrikadan alıcaksınız fabrikanın satış politikasına göre ikametgah, nüfus sureti ve vekalet gibi evraklara ihtiyacınız olabilir.
        Alıcağınız araçı şiket adına alıyorsanız bulundurmanız gereken belgeler şunlardır:

-Şirket faaliyet belgesi
-İmza sirkülerinin aslı
-Son 6 aya ait faaliyet belgesi
-Vekalet

Sıfır kilometre sıfır alanlar için aracın trafiğe kayır ettirilmesinden bahsedelim.



Sıfır kilometre bir aracı trafiğe kayıt ettirmek için gereken belgeler:

-Aracın teknik belgesi
-Aracın faturası
-Aracı alan kişinin nüfus bilgileri
bu işlem için yeterli olucaktır.
Alınan araç şirket adına alınıyorsa gereken belgeler:
-Aracın teknik belgesi
-Vekalet
-Son 6 aya ait faaliyet belgesi
-İmza sirkülleri aslı

İkinci el araç alırken hazırlanması gereken belgeler ve yapılacak işlemler

      İkinci el araç satın almak isteyen ve aracı satmak isteyen şahışlar kimlikleri ve satılacak olan aracın ruhsatı ile birlikte notere giderler hiç bi sorun yaşamadan aracın satışını gerçekleştirirler. ( 1 yıl öncesine kadar araçtan temiz kağıdı istenmekteydi fakat noterletin yeni geçtiği sistemle buna gerek kalmadı)
ruhsat deviri işlemi ücreti 350 tl dir.


3 yorum:

  1. Bu genel halk için bir duyuru, ilgileniyoruz
    Böbrekleri satın almak ve farklı böbrek bağışçılarıyla birlikte çalışabilmek
    Hastalarımız, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin.
    hastamıza böbrek bağışında bulunup bulunmadığınızı onaylayabiliriz ve
    her bağışçıyı büyük ödüller bekliyor.
    E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
    veya whatsapp konusunda bizimle iletişime geçin:
    +1(515)293-5520

    YanıtlaSil
  2. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bugün çok mutluyum çünkü Tanrı bunu benim için diğer kredi verenlerle zor zamanlar geçirdikten sonra yaptı ve hiçbir şey işe yaramadı, inancımı ve umudumu kaybetmekle ilgiliydim ama yine de güçlü durmalı ve aradığım şeyin peşinden gitmeliyim. Bugün mutluyum çünkü Tanrı beni en iyi Kredi Şirketine yönlendirdi ve onlarla iletişime geçtikten sonra hiçbir şeyden pişman olmadım ve gönül arzum kabul edildi ve bana talep ettiğim miktar (300.000,00 USD) verildi, para ödendi Şirketle iki hafta konuştuktan sonra hesabımı ve onlardan bu krediyi alırken beni strese sokmadılar ya da bana herhangi bir baş ağrısı vermediler, onlara yönlendirdiğim aile üyelerim ve arkadaşlarımın diğerleri de kredilerini aldı, seni çok isterim 247officedept@gmail.com / whatsapp + 1-989-394-3740 ile iletişime geçmek için. . ve kredinizi çabucak alın ve bu güvenli ve hızlı, umutsuz, inançlı ve her şeyiniz sadece kredi almak adına sahip olduğunuz ve hiçbir şey yürümeyecek, bahse girerim Benjamin adlı bu adamı denerseniz, asla herhangi bir şey için üzgünüz ve kredi talebiniz onaylanacak ve doğrudan banka hesabınıza ödenecektir, bu yüzden şimdi acele edin ve WhatsApp + 1-989-394-3740 üzerinden hızlı yanıtla iletişime geçin. Herhangi bir tür Kredi isteyin ve size verilecektir. hakkında hayırlısı olsun

    YanıtlaSil